خدمات مرکز تماس مشاع

خدمات 24 ساعته 7 روز هفته برای کسب و کار شما

پلان های منطبق با نیازهای شما

طرح آزاد تماس ورودی

  • دسترسی به ازای هر تماس
  • مانیتورینگ ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
به ازای هر تماس ورودیپیش پرداخت
طرح تراکنش طریق تماس ورودی

  • دسترسی به ازای هر تماس
  • مانیتورینگ ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
به ازای هر تراکش
طرح تراکنش طریق تماس خروجی

  • دسترسی به ازای هر تراکش
  • مانیتورینگ ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
به ازای هر تراکش

بهترین خدمات مرکز تماس مشاع برای شما

مرکز تماس مشاع شرکت فاوا هزاره کیش یک روش استقرار انتخابی در برنامه های کاربردی Self Service و سفارشی سازی مرکز تماس میباشد. مزایای فراوانی برای میزبانی برنامه های کاربردی مرکز تماس مبتنی بر ابر فاوا هزاره کیش میتوان شمرد  ازجمله سرعت عمل در استقرار , کاهش هزینه های سربار , توانمندی در مقیاس پذیری و منعطف در ترافیکهای بالا یا در رشد کسب و کارها پلتفرم سامانه مرکز تماس به عنوان خدمات (CCaaS) فاوا هزاره کیش ارائه می نماید.

  • ساخت برنامه های کاربردی ارتباطات یکپارچه مبتنی بر ابر (IP PBX , تماس های خودکار , کنفرانس , چت و ….)
  • ایجاد مرکز تماس توانمند در هر سایز و اندازه ای
  • ساخت و مدیریت وب سرویس مبتنی بر دیتا یا صوت
  • مدلسازی , استقرار , مدیریت گردش کارهای تعامل با مشتری
  • خودکار سازی فرآیند کسب و کارها طبق ماموریت خطیر و حیاتی آنها

این پلتفرم “خود مدلینگ” بوده و برای توسعه برنامه کاربردی که شامل ادغام صوت و داده میباشد طراحی و پیاده سازی گردیده است . این مزیت , ایجاد برنامه های کاربردی واحد و یکپارچه را برای شرکتها تسهیل نموده و  با بهره مندی از تکنولوژی و برنامه های کاربردی امکان مدیریت همزمان دیتا و صوت را در اختیار کسب و کارها قرار میدهد.

سرعت بی نظیر

نصب و راه اندازی آنی

موقعیت یابی مکانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تضمین آپتایم ۹۹٫۹۹%

مدیریت کامل و جامع

یکپارچه سازی سازمان و کانالهای ارتباطی

یکپارچه سازی بسترهای فنآوری و کانالهای ارتباطی , در یک راه حل که دستیابی به تجارب کسب شده از مشتریان سازگار با کسب و کارها را در سراسر کانال ارتباطی امکانپذیر ساخته و محیطی فراهم ساخته که سازمانها بتواند از بین راه حلها , منطبق ترین روش با کسب و کار خود را انتخاب نمایند.
راه حلها و خدمات قابل پوشش ما عبارتند از :

  • سلف سرویس و اتوماسیون: بهینه سازی بر اساس تجربیات کسب شده از مشتریان , طراحی راه حلها , اجرا و بهبود مستمر
  • تماسهای خروجی: ارائه استراتژی و فنآوری شماره گیری در تماسهای خروجی
  • خدمت Back office: یکپارچه سازی و بهینه سازی فرآیندها
  • تعامل چند رسانه ای : انتخاب پلت فرم، پیکربندی، استقرار و توسعه

هوش تجاری

رایش ها و شیوه ها ی انتقادی مشتریان به نحوه اجرا , سنجش بازخورد عملیات , ارائه کننده دیدگاه و رفتار مشتری است . رویکرد ما در هوش تجاری , منجر به افزایش توانایی سازمانها به بهره برداری از تعاملات سود آور با مشتری خواهد شد.
استفاده از اطلاعات کامل و بموقعِ کسب و کارها در تصمیم گیریهای اثر بخش , موثر بوده و باعث موفقیت کسب و کارها میشود . همراه مدیریت نیروی کار و راه حلهای کیفیت و تعامل با مشتری , هوش تجاری تضمین کننده کسب اطلاعات معتبر در مدیریت تعامل با مشتریان است.
ارتقاع هوش تجاری در تعامل با مشتری یعنی تمرکز بر:

  • سیستم های مدیریت اطلاعات
  • گزارش های داشبورد مدیریتی
  • گزارشات یکپارچه کسب و کار و گزارشات خاص مرکز تماس
  • تجزیه و تحلیل فایلهای صوتی مشتری
  • گزارشات زمان واقعی real time و بر اساس تاریخ وقوع و تحلیل میزکار (دسکتاپ) عاملین مرکز تماس
  • تجزیه و تحلیل کیفیت پاسخگویی عاملین
  • تجزیه و تحلیل نحوه پاسخگویی عاملین
  • تجزیه و تحلیل بازخورد ها
  • بنچ مارکینگ یا الگو برداری از Best Practice
  • بنچ مارکینگ یا الگو برداری از سیاست مراکز تماس محلی و جهانی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری , یعنی طراحی و بهینه سازی فرآیندها , مدیریت دانش و گردش کارها , ارتباطات مستمر با مشتری , مدیریت مداوم چرخه عمر سیستم, هدف ما تمرکز در اتخاذ رویکردهای یکپارچه , تحت کنترل داشتن تراکنشها و اولویت بندی دادها است.

خدمات ابری و مدیریت مرکز تماس

بیشتر برونسپاریها در مدیریت خدمات فنآوری اطلاعات مربوط به عملیات اجرایی مرکز تماسِ کسب و کارها برای صرفه جویی درهزینه, کاهش ریسک و معیارهای عملی اجرا در تطابق با استراتژی کسب و کار انجام می پذیرد.