مرکز تماس

ایده آل برای مرکز تماس کسب و کار شما

سیستم های مرکز تماس

کسب و کار کوچک

  • 8
  • 1
  • 4 پورت گیگابات
  • سریال / مانیتور
تماس بگیرید
  • سفارش دهید

  • کسب و کار متوسط / شعبه

    • 30
    • 1
    • 4 پورت گیگابات
    • سریال / مانیتور
    تماس بگیرید
  • سفارش دهید

  • کسب و کار بزرگ / مرکز تماس

    • 120
    • 2
    • 4 پورت گیگابات
    • سریال / مانیتور
    تماس بگیرید
  • سفارش دهید

  • راه حلهای تلفن سانترال مبتنی بر IP 

    این راه حل امکاناتی فراهم می نماید به مراتب گسترده تر از تلفنهای رومیزی سنتی است .
    راه حلهای قابل ارائه در تلفنهای نسل بعدی نیاز به :

    • تولید صوت در زمان واقعی (Real Time) , ویدیو کنفرانس در سراسر شبکه های سازمانی
    • ادغام با ابزارهای همکاری از جمله , پیغام رسان , ایمیل , اشتراک گذاری دسکتاپ
    • عبور مکالمات یکپارچه بین دستگاههای تلفن ثابت و همراه
    • نرخ بازگشت سرمایه‌گذاری (ROI) بالا در کسب ‌وکار

    بدین منظور تلفنهای مبتنی بر IP در حال حاضر در چشم انداز ارتباطات یکپارچه سازمانی بوده و شرکت فاوا هزاره کیش با بررسی گزینه های ارتباطی  به منظور حمایت از نیروی کار سیار , دستگاهها و ابزارهای شخصی، گجت‌های متصل به شبکه، لپ‌تاپ و تبلت شخصی و …. در محل و بهره مندی از فرصتهای جدید را از الزامات همواره در حال تکامل خود میداند.

    راه حلهای تلفن مبتنی بر ابر

    ابر فرصتهای جدید و ساختار هزینه ای متفاوتی  برای کسب و کارها به ارمغان آورده است . شرکتهایی که به سمت پلت فرمهای ارتباطات میزبانی میروند به طور فزآینده ای در حال رشد هستند . راه حل تلفن مبتنی بر ابر فاوا هزاره کیش با راه حل تلفن مبتنی بر IP با ویژگیهای مختص خود باعث صرفه جویی در هزینه های سازمانی است .

    راه حلهای تلفنی مبتنی بر ابر , می تواند هزینه های سرمایه ای را به سمت هزینه های عملیاتی شیفت داده و در ضمن باعث کاهش هزینه های عملیاتی شود . علاوه بر موارد یاد شده این راه حل باعث کاربری آسان در اضافه یا حذف کاربران یا خدمات براساس تغییرات در ساختار سازمانی را به همراه دارد .

    راه حلهای سیاری

    با این راه حل کارکنان کسب و کارها بصورت 7/24 می توانند از هر جای و مکانی به منابع سازمانی با هر نوع ابزاری دسترسی داشته باشند . این سیاری و دسترسی به منابع متناسب با هر کسب و کاری منحصر به فرد بود که قابل سفارشی سازی است.
    سیاری در واحد های فناوری اطلاعات کسب و کارها بصورت فزاینده ای هزینه های عملیاتی را جایگزین هزینه های سرمایه کرده و در مقابل هزینه مدیریت مسایل امنیتی مربوط به استفاده از دستگاهها و ابزارهای شخصی، گجت‌های متصل به شبکه، لپ‌تاپ و تبلت شخصی و … در محل  را پر رنگ نموده است .
    سیاری در کل زیر ساخت قابل پیاده سازی است ازجمله :

    • صوت و ارتباطات یکپارچه
    • دسترسی به شبکه کابلی و بی سیم
    • مرکز داده
    • مدیریت شبکه , نرم افزارها و کاربران

    مرکز تلفن سانترال

    راه حلهای تلفن سانترال مبتنی بر IP شرکت فاوا هزاره کیش بر بستر های نرم افزاری بمنظور ساده سازی و افزایش مدیریت تماسها در مراکز تماس شلوغ میباشد . این راه حلها در مرکز تلفن سانترال ویژگیهای مورد نیاز و موثر برای مدیریت تماسهای ورودی و خروجی را برای سازمانها فراهم میسازد.

    • توزیع کننده اتوماتیک تماسها Automatic Call Distribution (ACD)
    • بهره مندی از عوامل پاسخگوی نامحدود
    • تهیه گزارشهای جامع
    • اطلاع از آمار صفهای تماس در زمان واقعی
    • پایش و نظارت بر صفهای تماس در زمان واقعی
    • Soft Phone و …..